Jipii! Pääsin läpi myös ruotsin suullisen kokeen! Jes! Ehkä minä sittenkin selviän tästä koe-rumbasta :) Huomenna on enää information technologyn tentti, ja sitten koittaa ihana vapaus. Paitsi tiedossa on silti kyllä paljon kaikkea ja lisäksi neulomista. Osa joululahjoistakin pitää vielä metsästää, ja osa neuloa...

Mutta olen minä saanut jotain valmiiksikin:

306045.jpg

Tadaa! Sain Katen viimein valmiiksi. Ongelmia kohtasin tuon naaman kanssa kun ei tuntunut löytyvän sopivia osasia ja sitten en oikein osannut ommella hänelle suuta. Nyt on sitten tuommonen pärstä, varmaan hassuinta mitä ikinä olen neulonut. Muttei kauaa, suunnitelmissa siintää tällainen.

Lisäksi Tubey odottaa lankojen päättelyä ja viimeistelyä:

306047.jpg

306048.jpg

Ensimmäinen neulomani paita. Ihan jees, vaikka en ehkä oikein sittenkään tykkää noista väreistä niin... Mutta nyt uskallan rohkeammin aloittaa jonkun "oikean" paidan neulomisen. Tuohan on nimensä mukaisesti vain putkea.....Mutta malli on kyllä kiva, rakastan tuota kaula-aukkoa <3

Ja tykästyin myös Odessaan, neuloin toisen pukinkonttiin:

306051.jpg

Koko pipo on neulottu 3,5 pyöröillä, ja siitä tulikin kippanampi kuin tuosta oranssista jonka tein 4 mm sukkapuikoilla. Mutta saajalla onkin pienempi pää kuin minulla ja kerta se minullekin päähän mahtuu ihan ok, niin uskallan sen kyllä antaa sen samanikäiselle ystävälle. Ja löystyyhän se hitusen käytössä. Toivottavasti...

Seuraavaksi ainakin pari kylykaveria pukinkonttiin.

Villilanka o~